گل بود به سبزه نیز آراسته شد!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، آقای سالاری رییس تامین اجتماعی در خبرگزاری ایلنا به تاریخ ٧ اردیبهشت گفته است:« بخشنامه ای که در روزهای آینده صادر خواهد شد بازرسی کارگاهی به کارگزاری ها واگذار می شود»

در حالی که هنوز بخشنامه کارگر بدبخت کن خارج کردن کارگاههای زیر ١٠ نفر، که کارگران این کارگاهها را از بیمه شدن محروم کرده است و بازرسان سازمان وظایف خود را به خوبی انجام نمی دهند و بعضی اوقات با گرفتن زیرمیزی چشم بر روی خلافکاری های کارفرمایان می بندند، این بخشنامه نیز برای کامل کردن سیه روز کارگران صادر می شود.

از آقای سالاری باید پرسید پس کارمندان بخش بازرسی بیمه چه خواهند کرد؟ آیا قرار است این بخش هم تعطیل شود تا درآمدهای سازمان همچنان هر روز کمتر از دیروز شود؟ آیا برای پول ریختن به جیب این کارگزاری ها از جیب بیمه شده ها کار دیگری نیست؟ بازرسان تامین اجتماعی که دوره دیده و متعهد به عمل کاری و سازمانی خود هستند، کارنامه قابل قبولی نداشتند وای به حال اینان که برای درآمدزایی کارگزاری خود قراراست بازرسی کارگاهها را به عهده بگیرند. نتیجه معلوم است عوامل کارگزاری ها با گرفتن زیرمیزی و درآمدزایی برای کارگزاری خود، چشمانشان را بر روی خلافکاری کارفرمایان خواهند بست و در نتیجه کارگر بیمه نمی شود و درآمد سازمان کمتر شده در عوض کارگزاری درآمدش خوب خواهد شد.

به این شیوه مدیریتی آقای سالاری چه باید گفت جز تیره روز کردن روزگار کارگران