نه به بی قانونی و گرسنگی(٧)

به گزارش خبرنگاران پیام سندیکا مستقر در مناطق نفت خیز، امروز ٣ تیرماه عده دیگری از کارگران به کمپین «ده بیست» پیوسته و راهی خانه های خود شدند. کارگران : شرکت فولاد بوتیای ایرانیان کرمان، شرکت دی پلیمر، پتروشیمی آرین متانول پیمانکاری ساختار صنعت، شرکت ساپک پتروشیمی پترو پالایش پیمانکاری های کوروش قیصری-امراله غلامزاده-شفیع پور-شاپور محمودی، پالایشگاه اصفهان شرکت آبسلان پالایش، شرکت آزمون پارس پتروشیمی پردیس عسلویه، شرکت رگبی پویا نصب آذراب در پالایشگاه اصفهان، شرکت نفت آذر به پیمانکاری شرکت جهان پارس در ایلام، گروه برق شرکت سازه فرافن در پالایشگاه نفت سنگین، پایپینگ بویلر پیمانکاری کیانپور در چابهار، نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه که امروز در خوابگاه ماندند، آبادراهان پارس پالایشگاه آبادان، شرکت دریا ساحل جفیر، نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم، پتروشیمی بوشهر شرکت پارس قدرت با ٢٥٠ کارگر خود، برق و ابزار دقیق بهین پالایش قشم، پتروشیمی بوشهر پیمانکاری لیموچی. تاکنون ٢٥ هزار کارگر به کمپین پیوسته و راهی خانه های خود شده اند.

برادران کارگر، گوش به شایعات ندهید و خبرها را از کانال های مطمئن دنبال کنید. کارفرمایان با فرستادن عناصر خود به داخل گروهها تلاش دارند ما را دلسرد کرده و خود را پهلوان پنبه های پروژه ای جا بزنند. هیچ کارگری به جای برادر اعتصابی اش کار نخواهد کرد چون می داند نان در سر سفره هر خانواده کارگری، نان اوست. پیمانکاران از ترس خود به ما توهین می کنند از سر ضعف خود و تربیت خانوادگی خود ما را گربه می نامند. آری ما گربه هایی هستیم که کارفرمای موش را به تله انداخته ایم. هر روزی که ما کار نکنیم ضررهای سنگینی را به پیمانکاران و شرکت های مادر تحمیل کرده ایم و آنان را سوزانده ایم. کارفرما باید بداند که دیگر گذشت روزهایی که ما را برده فرض می کرد، ما با تخلیه نیروها اینگونه آتش به جانش و مالشان خواهیم زد.

صبور باشیم. از برادران خود که در کارگاهها هنوز به ما نپیوسته اند با منطق و محبت بخواهیم که به کمپین بپیوندند. پیروزی ما پیروزی آنان است.

کارگر برادر کارگر