نه به بی قانونی و گرسنگی! (٤١)

به گزارش خبرنگاران پیام سندیکا، امروز ٩ مرداد از منابع انسانی وزارت نفت خانم بوساری با نماینده کارگران پروژه ای رامهرمز، مازیارگیلانی نژاد تماس گرفته و ایشان در مورد شرکت های خلافکار از جمله اکسیر، جهانپارس، آبادراهان، پتروپالایش صحبت کردند. قرار شد با ایشان تماس گرفته شود. البته روز چهارشنبه هم خانم صمدانی از بخش مجلس وزارت نفت با ایشان تماس گرفته بودند.

خبر خوب دیگر اینکه شرکت پایندان با کارگرها تماس گرفته و گفته است ۳ میلیون به همه افزایش حقوق می دهد ولی کارگران قبول نکرده و گفته اند طبق مقررات کمپین عمل خواهند کرد.

خبرها حاکی از این است که در کل فاز ١٣ صد نفر هم کار نمی کنند که اکثرن نفرات حراستی هستند. هر چند پیمانکاران تلاش دارند با آوردن کمکی ها به جای نفرات اصلی نشان دهند مشغول به کارند ولی چه کسی حاضر است برای مدت طولانی نیروهایی به خدمت بگیرد و حقوق بدهد که کاری برایش انجام ندهند و اگر هم کاری انجام دهند ضررش بیشتر از منفعتش باشد ؟؟ پیمانکارانی که این روش نابخردانه را به کار می برند بعد از مدتی ضررهای سنگین خواهند داد و کارفرمای هیچ پروژه ای حاضر نیست برای مدت طولانی به سیاهی لشکر حقوق پرداخت کند.

پیمانکاری هوشنگ کیانپور هنوز حقوق خردادماه کارگرانش را نداده است.عسلویه فاز ٢*٣طرح توسعه، کارفرمایش هم شهید رجایی است

آنکه بی تردید پیروز است کارگرانی هستند که به کمپین وفادار مانده اند.

به اطلاع همه کارگران پروژه ای می رسانیم همچنان ٨ مورد خواسته شده کمپین تا تحقق نیابد هیچ پایانی برای اعتصاب وجود ندارد.

پیروزی هر کارگر، پیروزی تمام کارگران است.

متحد هستیم و متحد می مانیم

کارگر برادر کارگر