نه به بی قانونی و گرسنگی! (٤٣)

به گزارش خبرنگاران پیام سندیکا، امروز ١١ مرداد نیروهای جوشکار، مونتاژکار، و دیگر پرسنل زحمت کشی که در پروژه ذخایر نفت قشم واقع در جزیره قشم، به کمپین ۲۰۱۰ پیوسته اند. همچنین امروز اقای رحمانی سرپرست کارگاه ماشین سازی اراک واقع در پتروشیمی بوشهر کلیه پرسنل خود تهدید کرده برای برگشت به کار ولی خوشبختانه هیچ کدام از نفرات مونتاژکار و جوشکار سرکار نرفته اند و مطابق مقررات کمپین مشغول به کار می شویم.

امروز برادران کارگران مان در سکوهای لاوان هم در اعتراض به عدم توجه به خواسته های خود خواستار انتقال به محل سکونت خود شده اند.

خبر دیگر اینکه کارگران پروژه ای فلات قاره با اضافه حقوق ٢ میلیونی برای همه رشته ها و ٢١ روز کار ٩ روز مرخصی و بیمه مطابق حقوق دریافتی و ٨ ساعت کار روزانه و مبلغ اضافه کاری جدا به سرکار بازگشتند.

دوستان به شایعات کارفرمایان و تفرقه اندازن توجه نکنید، به گفته دوستان بومی می شود روی جاده عسلویه به دلیل خلوتی فوتبال بازی کرد. دروغ ها را باور نکنید. اتوبوسی حامل کارگران به عسلویه تردد نمی کند.

در جهت گروگان گرفتن حقوق کارگران شرکت دریا ساحل در پالایشگاه جفیر همچنان حقوق خرداد کارگران اعتصابی را پرداخت نکرده است و علی بابا احمدپور شرکت سینا صنعت پتروشیمی پارس فنل هم حقوق کارگرانش را پرداخت نکرده است.

به اطلاع همه کارگران پروژه ای می رسانیم همچنان ٨ مورد خواسته شده کمپین تا تحقق نیابد، هیچ پایانی برای اعتصاب وجود ندارد.

پیروزی هر کارگر، پیروزی تمام کارگران است.

متحد هستیم و متحد می مانیم

کارگر برادر کارگر