برای رسیدن به مقصد باید فریاد خود را رسانه‌ای کرد!

زیرا صدای رسانه قوی تر و رساتر است مضاف بر اینکه رسانه هم تصویر دارد و هم صدا و تنها از این طریق می‌توان ابعاد واقعی ظلمی که در حق کارگران پروژه‌ای روا می دارند را به گوش خلق خداوند رساند.

از همان ابتدای ایجاد کمپین ۲۰-۱۰ که تعدادی از دوستان با رسانه ای شدن اعتصاب ما مخالفت کردند نتیجه اش همین شد که پیمانکاران با تکیه بر حماقت و نادانی تعدادی خود فروش کارگاه خود را زنده و سرپا نگه دارند.

با اندکی تعقل می توان دریافت که نیاز به رسانه داریم قدرت رسانه در انتقال پیام نامحدود است و هرگز متوقف نمی شود .

اگر ندای بر حق ما رسانه‌ای شود زودتر به گوش برادران کارگر خود و همچنین مسئولین خواهد رسید به همین ترتیب همان مقدار که ما با کار نکردن به وزارت نفت و کارفرمایان خود فشار می آوریم رسانه ها و جوامع دیگر نیز از بیرون فشار وارد می کنند اینگونه شکست پیمانکاران سریعتر از آنچه که امروز شاهد آن هستیم صورت میگیرد. پس هرگز نگویید نیاز به رسانه نداریم.

خواسته‌ی ما حق است و ما خواهان عدالتیم پس چرا نباید از رسانه برای رساندن ندای پاک کارگران مظلوم و زخم خورده از بی عدالتی پروژه‌‌ها به گوش مسئولین امر بهره بگیریم.

چرا از رسانه برای به تصویر کشیدن عرق جبین آن کارگر هشتاد ساله که مانند یک برده توسط همان پیمانکار به استثمار کشیده شده است، استفاده نکنیم.

ازچه باید بترسیم؟ اصلا چرا باید بترسیم مگر کلامی جز حق و عدالت میگوییم و چیزی جز حق و حقوق خود میخواهیم.

مگر نکته ای یا کلمه‌ای از خواسته‌های ما ناحق یا نادرست است که بخواهیم بترسیم؟؟

ما هیچ ترسی از هیچ کسی نداریم و بر خواسته هایمان محکم و استوار پافشاری می‌کنیم زیرا ایمان داریم که بر حقیم.

ما هرگز یک سر سوزن بیش از حق خود نخواسته‌ایم اگر کسی نظرش غیر از این است می‌تواند به ماده ۱۳ قانون کار مراجعه نمایند.

قبل از این ما نیز رسانه داشته‌ایم

رسانه سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران که یک سایت بین المللی نیز هست توسط برادران خود ما اداره می شود و دائماً تمام اخبار مربوط به کارگران پروژه را به گوش مسئولین می رساند.

وتــا زمــانــے ڪــه کارگران هم نوع ما و طــالــبــان حــق و حــقــیــقــت از وجود چــنــیــن اعــمــال زورگــویــانــه‌اے مــطــلــع نــشــونــد چــگــونــه مــیــتــوانند مساعدت و یاری برسانند.

همچنین ما با تکیه بر قدرت رسانه توانسته ایم تا به امروز تا حد امکان از حقوق کارگران دفاع کنیم و این موضوع با تلاشهای شبانه روزی و پیگیریهای مداوم و خستگی ناپذیر توسط برادر بزرگوار و ارجمند مان جناب مازیار گیلانی نژاد که با قلم رسای خود و بیان شیوای خویش هنگام مصاحبه با خبرنگارها صورت گرفته است.

قدرت رسانه به مراتب قوی تر و رساتر از قدرت بازوی هر انسانی میتواند باشد ضمن اینکه فراموش نکنیم که:

هر ڪــارے را بــا قــدرت بــازو نــمــیــتــوان انــجــام داد. خصوصا در این مسیر نــیــاز اول مــا رســانــه است

قــنــبــرے عــضــو ســنــدیــڪــاے ڪــارگــران فــلــزڪــار مــڪــانــیــڪ ایــران

١٢ مرداد ١٤٠٠