نابکاران در پروژه ها را افشا می کنیم!

به گزارش خبرنگاران پیام سندیکا، بسیاری از کارگران از ما می پرسند چرا با آنکه پیمانکاران قبول کرده اند با شرایط کمپین به کارگرانشان حقوق بدهند اما چرا تعلل می شود؟

کارگران درست می گویند اما، در فاز ١٤ پیمانکارانی داریم که خود را با شرایط کمپین مطابق کرده اما اعمال نکردند، علتش آن است که شرکت‌های مادر هنوز این قانون را نپذیرفته اند. در ضمن پیمانکارانی داریم امثال آقای احسان عباسی که علاوه بر اینکه شرایط کمپین را رعايت نکرده و نپذیرفته، ولی دست از شیطنت برنداشته برای برده وار کار کردن کارگران نقشه می کشند. ایشان جهت گرفتن کار عایق و فایرپورف در ترن ٣ فاز ١٤ بی جهت دست به جوسازی و خراب کردن دیگر پیمانکارانی که می خواهند طبق کمپین با کارگران خود رفتار کنند، می زند تا بتواند کلیه کارهای موجود در ترن ٣ را گرفته و حدود ١٠٠ کارگر را با شرایط بخور و نمیر و برد گی بکاربگیرد.

با شما هستیم پیمانکاری که سر را در برف فرو برده ای، ما همیشه و همه جا از نزدیک شاهد اعمال پلیدتان هستیم و آنقدر افشاگری خواهیم کرد تا امثال شما از صحنه پروژه محو شوید. برادران کارگر، بیاییم با تحریم کارگری، این پیمانکاران ناخلف را در فاز ١٤ از پروژه حذف کنیم و شرایط کمپین ٢٠/١٠ را در فاز ١٤ مهیا کنیم.