نه به بلک لیست کردن نیروها!

به گزارش خبرنگاران پیام سندیکا، تعدادی از کارگران فاز 14 مربوط به شرکت پارس نقش هخامنش ( احسان عباسی) اعتراض خود را به سندیکا اعلام و تقاضای کمک نموده اند . طی اظهارات کارگران این پیمانکار، گویا اختلاف مالی در خصوص چند روز بارندگی که نیروها توسط پیمانکار مذکور به خوابگاه روانه می‌شوند ولی از محاسبه کردن این روزها طفره رفته، شکایت به حراست فاز کشیده شده و در نهایت این کارکرد روزهای بارندگی به کارگران پرداخت می شود اما متاسفانه در یک حرکت غیرقانونی این کارگران تسویه و بلک لیست می شوند و در حال حاضر جهت کار در آن فاز با پیمانکار دیگری به مشکل رسیده اند.

سوال اینجاست که آقای احسان عباسی به کدام جرم از حراست خواسته نیروها بلک لیست شوند؟!! آیا هرکس تقاضای احقاق حق نمود میبایست بلک لیست شود؟!!

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران حمایت خود را از این برادران کارگر که بی جهت بلک لیست شده‌اند اعلام و به آقای احسان عباسی تذکر میدهد که با رفتار غیرقانونی خود که به جای کمیته انضباطی مسایل را با حراست ارجاع می دهد ما برخورد قانونی خواهیم کرد. در ضمن بیمه نیروها را طبق عنوان شغلی و پرداختی حقوق کارگران به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند و دست از بی‌جهت بلک لیست کردنهای نیروها بردارد، در غیر این صورت از طرف سندیکا تحریم نیرو خواهد شد.