بدون اتحاد موفق نخواهیم شد!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در حالی که ٤ روز از فراخوان اعتصاب کمپین گروه رنگ وعایق پروژه می گذرد تنها نزدیک به ٢٠٠ نفر از کارگران با آن همراهی کرده اند.
متاسفانه دو دسته شدن همکاران رنگ وعایق، سندبلاست کار و دیگر مشاغل این گروه ها، که یکسری به علت رضایت نداشتن از شرایط کاری و حقوق های پائین در اعتصاب ودر منزل بسر می‌برند و گروهی هم متأسفانه در کلیه پروژه ها با شرایط نامساعد و حقوق های پائین مشغول به کار هستنند. این گروه پارسال هم با اعتصابیون کمپین هم همکاری نکرده و بجای برادران خود مشغول به کار شدند وبا شرایط نامساعد و حقوق های پائین پشت به کمپین کرده و باعث شدند که در پروژه های مختلف همکاران رنگ و عایق و سندبلاست و کلیه مشاغل مربوط به این گروه،، هنوز که هنوزه،، با شرایط ٢٤/ ٦ ویا ٢٢ /٨ وبا حقوق های پائین مشغول به کار باشند. و این خیانت به بقیه برادران و هم لباس‌های خود که در منزل نشسته‌اند، و خانواده های خودشان است. پای صحبت هم که پیش می آید،، گله مند هستند که چرا حقوق آنها هم مثل جوشکارها و فیترها افزایش پیدا نکرده است.
برادرانی که حاضر نیستید در اعتصابات شرکت کنید و برای بدست آوردن حق و حقوق واقعی خود تلاش کنید، این را بدانید که «حق گرفتنی است» و تا زمانی که برای خودتان ارزش قائل نباشید وبا هر شرایط و حقوقی تن بکار بدهید، هيچ پیمانکار و شرکتی هم بی جهت حقوق شما را بالا نخواهد برد. اگر اکیپ‌های جوشکار و فیتر موفق شدند و شرایط را به نفع خودشان عوض کنند، آنها همه با هم و همصدا در اعتصابات شرکت کرده و برای گرفتن حق وحقوق واقعی خود یکدست و یک صدا تلاش کردنند. بدون هيچ کلک و دغلبازی.
تا زمانی که پشت به کمپین کرده و با هر شرایطی حاضر بکار هستید، آش همین آش و کاسه همین کاسه است.