گزارش خبرنگار پیام سندیکا از ذوب آهن اصفهان

به مشکلات و خواسته های کارگران ذوب آهن رسیدگی کنید
یکی از مشکلات کارگران ایران و بخصوص کارگران ذوب آهن خدمات پزشکی است. سالهاست که تامین اجتماعی از قراردادی که با کارگران دارد و همانا خدمات دهی صفر تا صد به بیمه گذاران است سرباز زده و هر روز خدماتش را کمتر می کند و با ترفندی ضد کارگری کارگران مجبور باشند با بیمه های خصوصی به نام بیمه های تکمیلی قرارداد نوشته و بخشی از درامدشان را تقدیم سرمایه داری فعال در حوزه بهداشت و درمان بپردازند. یکی از خواسته های کارگران ذوب آهن بهبود و تقویت خدمات دهی و گسترش پوشش بیمه تکمیلی است که در نبود خدمات مطلوب تامین اجتماعی مشکلی را بر مشکلات کارگران ذوب آهن افزوده است.
متاسفانه با انتقال مدیریت بیمه و اموال به ساختمان قدیمی طب صنعتی در محدوده ساختمان رسالت و دور بودن کارگران از این ساختمان برای کارگران مستقر در اکثر نقاط کارخانه موجب ناراحتی گردیده است. چرا که برای تایید فاکتورهای پزشکی کارگران مجبورند به این اداره مراجعه کنند. کارگران خواستار اقدام مناسب در جهت رفع این دوری راه هستند .
البته کارگران ذوب آهن هماهنگ با کارگران ایران مهمترین خواسته اشان اجرای قانون تامین اجتماعی و پوشش همگانی بیمه تامین اجتماعی به بیمه گذاران هستند تا بخشی از درامدشان به جیب تاجران بیمه تکمیلی نرود.