پیروزی های کارگران کمپین ٢٠/١٠ ادامه دارد!

به گزارش خبرنگاران پیام سندیکا، کارگران پروژه ای شرکت توسعه ساخت و نصب صدرا در پتروشیمی مخازن سبز با اتحاد و یکپارچگی توانستند حقوق های خود را افزایش داده و نسخه ای از آن را برای سندیکا بفرستند. جوشکار OG-3G با دستمزد ٤٥ میلیون تومان برای ٢٠ روز کار، ریگر ٢٣ میلیون، تک زن ٢٨ میلیون، مونتاژکار مخزن ٤٤ میلیون تومان. ما ضمن تبریک به این کارگران به اتحاد آنان درود می فرستیم. به نامه ارسالی به سندیکا توجه کنید.

با سلام خدمت صنعت گران گرامی؛

شرکت توسعه ساخت و نصب صدرا، کارگاه فعال در پتروشیمی مخازن سبز عسلویه با عملیات ساخت و نصب یک دستگاه مخزن استوانه ای متانول به استحضار می رساند، با توجه به درخواست کمپین سراسری صنعت نفت و گاز و هماهنگ سازی حقوق پرسنل مبنی بر افزایش ٧٩ درصدی، این شرکت بعد از سه روز تعطیلی و تخلیه کارگاه با نیروهای مستقر در منطقه شامل ( نیرو با سمت جوشکارG مخزن استوانه ای، نیرو با سمت تک زن، نیروی ریگر و نیروی مونتاژکار مخزن) طبق قرارداد های ارسالی به توافق نهایی رسیده است و از مورخ ۵ اردیبهشت به بعد فعالیت کارگاه خود رو آغاز می کند.

لازم به ذکر است طبق درخواست های دیگر کمپین موارد زیر جهت شفاف سازی با کلیه پرسنل توافق گردیده است که شامل:

١- طی ۲۰ روز کاری که سه جمعه شامل آن می شود برای یکسان سازی، روزهای جمعه تا ظهر ۱۰ ساعت در تایم شیت لحاظ می گردد. ( در واقع ۱۸۵ ساعت کارکرد طی ۲۰ روز کار توافق گردیده)

٢- پایه بیمه طبق درخواست نیروها افزایش یافته و تا حد امکان در سامانه بیمه ای ثبت می گردد.