یکشنبه های اعتراض!

به گزارش خبرنگاران پیام سندیکا، امروز ٣١ اردیبهشت در شهرهای رشت، تهران، اصفهان، شوشتر، کرمانشاه، شوش، اهواز، قزوین تجمعات بازنشستگان تامین اجتماعی در اعتراض به همسان سازی، مستمری های حقیرانه، درمان ناقص و هیات مدیره های بی عرضه کانون های بازنشستگی صورت گرفت.

در قزوین بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل سازمان تامین اجتماعی می خواستند تجمع کنند که با ون پلیس مواجه شدند که به آنان گفته می شد که:« حقوق هایتان افزایش پیدا کرده بروید خانه»

در اهواز بازنشستگان تامین اجتماعی به همراه آموزگاران نهضت سواد آموزی و کارکنان شهرداری در مقابل اداره کل تامین اجتماعی گرد آمده و شعارهای مطالبه گرایانه می دادند.

در شوش با اینکه تنی چند از اعضای بازنشسته سندیکای هفت تپه احضار شده بودند با این حال بازنشستگان بیشتر از هفته های قبل برای اعتراض آمده بودند.

در کرمانشاه، شوشتر، اصفهان هم جمعی از بازنشستگان به میدان مطالبه گری آمده بودند.

در رشت بیش از ٢٠٠ نفر از بازنشستگان به مقابل اداره کل تامین اجتماعی آمده و با سخنرانی های پرشور و شعارهای:« فریاد فریاد از این همه بیداد» و «صندوق خالی کردن ما رو بیچاره کردن» سر دادند. این هفته نقش زنان چشمگیرتر از همیشه بود.

در تهران بازنشستگان در به در به دنبال هیات مدیره و بازرسان بودند تا بدانند که آنان چه می کنند و چرا پاسخگوی پرسش های آنان نیستند. این دومین هفته است که هیات مدیره بی عرضه و بازرسان بی عرضه تر از آنان، خود را از چشم بازنشستگان پنهان می کنند.

بازنشستگان در همه شهرها از بازنشستگان شهرهای دیگر خواستند در اعتراض به این ظلم آشکار، اعتراضات خود را همچون سال گذشته تداوم بخشیده و به اعتراضات سراسری بپیوندند.