ماجرای دعوت نامه ٢٥ تیرماه!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، خانه کارگر برای افراد محدودی دعوتنامه برای حضور در مراسم روز یکشنبه ٢٥ تیرماه، روز تامین اجتماعی صادر کرده است تا مثلن روز اعتراضی بر علیه لایحه هفتم توسعه، مستمری های امسال برگزار کند. این مراسم در حالی برگزار خواهد شد که خانه کارگر می ترسد: ١- فراخوان برای همه اعضایش بفرستد که نکند مراسم از دستش در برود. ٢- نمی خواهند اعضای مستقل بازنشستگان در این مراسم حضور یافته حنای بی رنگشان را بی رنگ تر کنند.

چه کسی است که نمی داند اوضاع امروز کارگران و بازنشستگان دست پخت چندین دهه آقایان خانه کارگری از جمله محجوب، صادقی، جلودارزاده، حیدری، اسدی، بیات، دهقان کیا و عیوضی …. نیست؟ هرچند بخشی از این افراد ذکر شده به آلاف و اولوفی از نمایندگی کارگر رسیده اند و کارخانه دار گشته اند.

خانه کارگر اگر واقعن معترض است در یک محل کوچک و با دعوت از افراد محدود نمی تواند اثرگذار باشد. تغییرات به نفع طبقه کارگر و بازنشستگان اینگونه رقم نمی خورد. این بازی های تبلیغاتی برای کم نفس کردن اعتراضات زحمتکشان می باشد و می خواهد اینگونه القا کند که از گروه بازنشستگان مستقل متحد تهرانی عقب نیفتاده است.

به نظر ما اینان اگر طرفدار طبقه کارگر بودند یک اطلاعیه در این سالها به نفع کارگران معترض صادر می کردند. ٣ اعتصاب بزرگ کارگران پروژه ای، اعتصاب قدرتمندانه کارگران ذوب آهن و اعتراضات کوچک و بزرگی که هر روزه در سایت خبری شان منتشر می شود، می کردند، اما خود را به کری و کوری زده اند.

در ضمن به اطلاع دعوتنامه گیرندگان می رسانیم با ثبت نامشان در این دعوتنامه بدون صف می توانند از استراحتگاههای خانه کارگر استفاده کنند.

زحمتکشان ایران گول این خیمه شب بازی ها را نمی خورند.