دروغگویان پروژه را معرفی کنید!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، یکی از دروغگویان که به کارگران پروژه ای دروغ گفته و با ترفند آنان را به پروژه ها دعوت و سپس به وعده های خود پشت می کند شرکت نفت سازه قشم است.

شرکت نفت سازه قشم به پیمانکاری شرکت شینوک به سرپرستی حسین هاشمی با دادن وعده های دروغ کارگران را در پروژه ها سرگردان می کنند. این شرکت هنوز حقوق اردیبهشت ماه کارگرانش را پرداخت نکرده است. امکانات غذایی اش افتضاح و خوابگاهی کثیف دارد. مسوولین این شرکت به کارگران وعده کار ٦ ماهه می دهند تا بتوانند از حق و حقوق کارگر بزنند. از مقررات کمپین ٢٠/١٠ سرپیچی کرده و بعد از ٢٠ روز به کارگر می گویند کارت تمام است. نه پولی به عنوان مساعده می دهند و نه تسویه حساب می کنند. به کارگر می گویند:« بروید به خانه حقوق تان به کارت ریخته خواهد شد.» ولی از پول خبری نمی شود.

بارها به کارگران گفته ایم از مقررات کمپین کوتاه نیایید و مهمتر از همه تا پولتان را تمام و کمال نگرفته اید از پروژه بیرون نیایید.

شرکت نفت سازه قشم به پیمانکاری شرکت شینوک به سرپرستی حسین هاشمی را به همه کارگران به عنوان فریبکار معرفی کنید تا کسی برایشان کار نکند و رسوای دو عالم شود. این شرکت تا اطلاع بعدی تحریم کارگری است.