آیا توطئه ای برای قتل عمد زندانیان در تدارک است؟

به گزارش سندیکای برادر، سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، حال رضا شهابی و داوود رضوی از اعضای هیات مدیره این سندیکا، وخیم است.

به گزارش سندیکای برادر، پرونده پزشکی رضا شهابی که به کمیسیون پزشکی ارجاع داده شده بود، پزشک معالج تاکید نموده که عمل جراحی رضا شهابی یکسال عقب افتاده و با MRI جدید نیاز به عمل جراحی فوری تنگی کانال نخاع مهره های ٣ و ٤ و ٥ الزامی است که تاخیر در این مورد موجب فشار بر مهره ها خواهد شد که صدمات جبران ناپذیری را در پی دارد.

همچنین با اعزام داوود رضوی به دکتر متخصص گوارش و نتایج پاتولوژی و اندوسکوپی، نیاز فوری درمان و رعایت رژیم غذایی مخصوص و پرستاری ویژه دارد که تاخیر ناپذیر است.

با توجه به اینکه موضوع سلامتی هر زندانی از وظایف ضابطین قضایی و انتظامی است و نباید زندانی که طبق نظریه پزشک تحمل کشیدن زندان را ندارد را در حبس نگه داشت، این اصرار بر نگهداری این عزیزان بیمار در حبس به چه معناست؟

آیا مسوولین زندگی و سلامت این عزیزان، قصد اجرای قتل دولتی دیگری را با سهل انگاری عمدی می خواهند رقم بزنند، همانگونه که با بکتاش آبتین عضو کانون نویسندگان کردند؟

ما خواستار آزادی فوری این دو کوشنده سندیکایی و همه زندانیان صنفی و مدنی هستیم و تاکید می کنیم پیامدهای قصور از آزادی فوری این عزیزان، به عهده مسوولین زندان و ضابطین قضایی است.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک ایران

٣ شهریور ١٤٠٢