این وضع ماست!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، امروز ٥ شهریور وضعیت در بیمارستان لبافی نژاد واقع در جاده قدیم کرج که متعلق به سازمان تامین اجتماعی است، این چنین است:

دستگاههایی که باید کارت ملی را داد تا شماره برای دیدار با پزشک بدهد همگی خراب بودند. از ٨ باجه ای که باید به بیماران شماره بدهد فقط ٤ باجه کارمندانش حضور داشتند و ٤ باجه دیگر تعطیل بوده که به شلوغی دامن زد. محوطه بیمارستان و داخل سالن ها کثیف و سوسک مشاهده شد. وضعیت دستشویی ها کثیف مانند وجدان مدیران تامین اجتماعی بود. به دلیل ازدحام بیماران هوای سالن انتظار دم کرده و سرایت بیماری را برای ٩٩ درصدی که ماسک نداشتند قابل دسترسی کرده بود. تهویه ها و دستگاههای خنک کننده برای این سالن ها و محوطه و بیماران مناسب نبود. بوی تعفن سراسر بیمارستان را گرفته بود. پارکینگ بیمارستان خاکی و هر ماشین گرد و خاک زیادی به پا می کرد. برای ورود به پارکینگ ١٠ هزار تومان و برای هر ساعت توقف ٥ هزار تومان از بیماران گرفته می شد. از پرسنل زحمتکش و خوب بیمارستان که با همه کمبودها برخوردی انسانی با بیماران دارند سپاسگزاری می کنیم.

روی سخن ما نه با مدیر تامین اجتماعی که همه چیز را پول می بیند و ماموریت دارد تامین اجتماعی را نابود کند است و نه با روسای کانون ها چون بیات و اسدی که از کنار این نمایندگی به کارخانه داران تبدیل شده اند، بلکه با رییس بیمارستان، دکتر عبدوهو است.

آقای دکتر، حداقل برای خودت شخصیت قایل شو و مشکلات بیمارستان را رفع کن و یا حداقل اعتراض به این نامناسب بودن شرایط بنما. تردد سوسک در سالن ها نشان از مدیریت شماست.

خواهران و برادران کارگر و بازنشسته،

مافیای لانه کرده در دولت تصمیم گرفته اند سازمان تامین اجتماعی را نابود کنند تا ما به خاطر بی پولی بمیریم. وزیر و وکیل و روسای بی عرضه کانون ها و مدیران تامین اجتماعی ماموریت دارند کمر طبقه کارگر را بشکنند. دولت علنن دست در جیب ما کرده و می خواهد اندوخته های ما را تصاحب کند.

به خود بیاییم و برای خود چاره کنیم وگرنه مرگ در انتظار ما و فرزندانمان است.

0 views