با این شرایط کار نکنیم!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در گندله سازی یزد شهرستان بهاباد، شرکت کنترل گستر جاهد شرایط کار بسیار نامناسب و غیرقانونی است. این شرکت خوابگاههای کثیف و پر تعداد دارد و به دلیل پول ندادن به کارگران مجبور است هر دو ماه یکبار رییس کارگاه را عوض کند. سرپرست فعلی کارگاه مهندس زارع و مدیر پروژه مهندس افشار می باشد.

همچنین در شرکت پالایشگاه نفت و گاز پیروزی که در ١٥ کیلومتری شاهرود واقع شده و به مدیرعاملی وارثی و سرپرست کارگاه و اجرا آقای نیکزاد هر سه ماه یکبار کارگران را عوض می کنند چرا که اصلن پولی به کارگران نمی دهند تا بخواهند آنان را نگه دارند. سه دوره نیرو برده اند و با همین ترفند پس از چند ماه کار کردن به کارگران می گویند بروید خانه تا پولتان را واریز کنیم. بعد از 5 ماه یک ریال پول به کسی نداده اند که هیچ جواب تلفن هایشان را هم نمی دهند و حتا بیمه کارگرانش را هم رد نکرده است. غذا فقط سیب زنینی پخته و چیزی هم به نام ایمنی وجود ندارد. وارثی در خرداد ماه دستگیر کردند و با مراجعه کارگران به فرمانداری به آنان گفته شده شما سومین گروه از کارگرانی هستید که به تور این شیاد افتاده اید.

این شرکت تحریم نیروست و کارگران برای کار کردن به شرکت های اینچنینی نروند.

بارها به کارگران گوشزد کرده ایم که تا تسویه نکرده اید از کارگاه خارج نشوید تا گرفتار اینگونه پدرسوخته بازی ها نشوید درست است که وارثی دستگیر شده ولی بالاخره این فرد اموال و دستگاه دارد که می توان به پول نزدیک کرد و بدهی کارگران را داد.