بی ادبان، سیلی خواهند خورد!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، شرکت استیم در پروژه اسلام آباد غرب که مدتی است کارکرد آنچنانی ندارد بعد از گذشت ٦ ماه که بدون سرپرست کارگاه مانده بود به تازگی فردی به نام مهندس رازدشت را به عنوان سرپرست به کارگاه فرستاده است. با اینکه این فرد نه تنها حق امضا ندارد و هنوز کارفرما از تایید ایشان خودداری کرده است و حتا جلسه ای برای معارفه ایشان برگزار نکرده است، این فرد برای خودنمایی و خوش رقصی در کمال وقاحت و پررویی با کارگران برخورد می کند. به کانکس ها رفته با لگد درب کانکسها را باز نموده و بدون کوچکترین شناختی از کارگران با توهین به کارگران می گوید:«برو واسه تسویه حساب». این در حالی است که هنوز حقوق خردادماه کارگران پرداخت نشده است و به تازگی حقوق اردیبهشت را با مرارت تمام پرداخت گردیده است. ایشان از سر و سامان دادن به کارگاه عاجز است و تنها به خاطر کار در قرارگاه خاتم به عنوان سرپرست عرض اندام می کند. با توجه به اینکه اکثریت کارگران بومی اسلام آباد هستند که مظهر بیکاری در غرب کشور می باشد، از ترس بیکار شدن قطعی جرات اعتراض به این بی ادبی ها را نداشته و در مقابل هارت و پورت این فرد بی ادب و ستمکار سکوت اختیار می کنند.

از دو هفته قبل تاکنون کارگاه ٣٠ نفر اخراجی داشته و تا پایان شهریور نیز بیش از ٤٠ نفر دیگر کارشان را از دست خواهند داد. به کارگران اخراجی هیچگونه نامه ای مبنی بر اخراج نمی دهند تا این کارگران از مزایای بیمه بیکاری استفاده بکنند.

به مهندس رازدشت ساکن یاسوج اعلام می کنیم این خوش رقصی ها دوامی نخواهد داشت اما قول می دهیم که در مقابل این بی ادبی ها آبرویی برای شما در شهرتان نخواهیم گذاشت. آنگاه به خانواده بگو چگونه پول پدرسوخته بازی هایت را به خانه می بری.