تعاونی برتر!!!

به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، در ٧ شهریور ماه سال جاری از تعاونی های برتر استان اصفهان تقدیر شد. تعاونی مصرف ذوب آهن که قدمتی 54 ساله دارد نیز جزو تقدیر شدگان بود. قنبری مدیرعامل تعاونی مصرف در این جلسه اعلام کرد:« موفقیت ها حاصل رهمنودهای مدیریت عالی ذوب آهن در راستای افزایش سود و ارایه خدمات بوده است.

البته با آمدن آقای قنبری و مدیرعامل جدید ذوب آهن نگرش این تعاونی مصرف پرسابقه و خدمات رسان به کارگران و کارکنان ذوب آهن تغییر کرده و در راستای افزایش سود به دلالی پرداخته است. از جمله سرویس های حمل و نقل کارکنان را بدست گرفته و به جای دادن جنس ارزان به کارگران آنان را به فروشگاههای هم عرض معرفی کرده تا آنان کالاهایی گران تر از بازار بخرند تا سود تعاونی از طریق شیتل گرفتن از فروشگاهها افزایش پیدا کند. قبل از این، مدیریت تعاونی مصرف برای خرید کالاهای با کیفیت و ارزان برای کارگران عضو تلاش می کرد. اما سمت و سوی مدیریت جدید با معرفی کارگران به دیگر فروشگاهها و دلالان گرایش پیدا کرده است.

باید به این نابغه های پشت هم انداز پولساز و نابود کننده تعاونی مصرف که توسط مافیای ذوب آهن به کار خیانت به کارگر گمارده شده اند یک چک و لگد کارگری هدیه داد.