به گزارش خبرنگار پیام سندیکا، امروز ۱۴ دیماه بازنشستگان تامین اجتماعی در حمایت از جنبش عمومی اعتراض به فقر و فساد فزاینده که محصول سیاست های غلط اقتصادی مافیاست، دست به اعتراض زده و از جنبش عمومی آزادیخواهی حمایت کردند.
بازنشستگان در شهرهای اهواز، تهران، رشت، قزوین با شعارهای:
«فقر و فساد و بیداد/ مرگ بر استبداد – با حقوق کم ما/ میدری زندگی کن – دخالت خارجی/ محکوم است محکوم است – ما حق مون رو می خوایم/ به خارجی مربوط نیست – عیدی بازنشسته/ دو ماه حقوق کارگری – بدهی های دولت/ به تامین اجتماعی/ پرداخت باید گردد – بیمه های تکمیلی/ دزد سر گردنه – از خوزستان تا گیلان/ از کردستان تا تهران/ ننگ بر این مدیران – حداقل دستمزد/ برای وزیران – گرانی اختلاس/ این اقتصاد شماست – همبستگی اتحاد/ پایان ظلم و فساد» خواهان آزادی فعالان صنفی و مدنی و سیاسی شدند.
مردم به جان آمده از سیاست های غلط با مدیران غلط و اشتباهی و خرابکاری های آگاهانه ستون پنجم که به دنبال بسترسازی برای ورود بیگانگان هستند تا در غارت مداوم ایران همیشه حاضر و آماده باشند و دیدگاهی که خود را برتر از مردم ایران می داند و همه چیز را فقط برای مطامع شوم و کثیف خود می خواهد، به خیابان کشانده است. …بیشتر
